Kiemelt bejegyzés

Köszönöm még egyszer!^^

Szervusztok, angyalkák és olvasók! Bocsi, hogy eddig húzódott minden, és a kis kavarodásért így a vége felé. Főleg azoktól, akiknek az ajá...

2017. jan. 4.

Köszönöm még egyszer!^^

Szervusztok, angyalkák és olvasók!

Bocsi, hogy eddig húzódott minden, és a kis kavarodásért így a vége felé. Főleg azoktól, akiknek az ajándéka a végére csúszott. Szoros volt ez az időbeosztás mindannyiunknak, de azt hiszem, bebizonyítottuk, hogy a kölcsönös rugalmasság kifizetődő!~

Szeretném megköszönni mindenkinek, aki akármilyen módon is részt vett, írt, vagy csak lelkesen olvasott. Nélkületek nem lett volna ekkora ez az esemény!

Különös köszönet a kommentelőknek! Elárulom, nem csak az angyalkátokat tettétek nagyon, nagyon boldoggá, de engem is, aki a háttérben, mint egyfajta Cupido, összepárosította a kívánságokat az angyalkákkal, és egy-egy sikeres fic láttán nekem is dagadt a mellem, hogy na igen, ebben dajkaként én is ott voltam. Ezekért a hálás reakciókért, és a született gyöngyszemekért, nekem is megérték az éjszakázások! Jaj, jaj, megint érzelmes vagyok... zsebkendő valakinél? Csak viccelek, sírni azért nem fogok. De tényleg boldog vagyok.~

Mire befejezem itt a pötyögést, talán már kint is lesz az írókat felfedő poszt is. Láttam, sokan tervezik személyesen is megkeresni az angyalkájukat utána, aminek nagyon örülök.^^ Remélem, ez a "kis" esemény többeteknek segített egy-egy, vagy éppen több új kedvenc író megtalálásában!

Természetesen a ficek továbbra is elérhetőek maradnak, és mindjárt felfedem a mesterlistát is, hogy (remélhetőleg) átláthatóan tudjatok szemezgetni utólag is.~ Ha akad időm, majd hozok megint statisztikát. Az, azt hiszem, egyértelmű, hogy a yaoi, illetve az EXO voltak a legnépszerűbb páros illetve csapat, de örülök neki, hogy sikerült összehozni ficeket kevésbé népszerű bandákkal is, mint pl. iKON, U-KISS. No de erről bővebben később!

És ha már Cupidot emlegettem pár bekezdéssel ezelőtt... ő adott nekem egy ötletet egy Valentin-naphoz kapcsolódó eseményhez. Már csak társszervezőket kell találnom, és velük kidolgozni az ötletet. Majd figyeljetek, remélem, hamarosan újra látjuk egymást.~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése