Kiemelt bejegyzés

Köszönöm még egyszer!^^

Szervusztok, angyalkák és olvasók! Bocsi, hogy eddig húzódott minden, és a kis kavarodásért így a vége felé. Főleg azoktól, akiknek az ajá...

2016. dec. 26.

[fic19] KimHopeYung számára || Romance on the islands~

Ajándékozott: Kim Hopeyung
Angyalka (író): Zsófi
Cím: Időutazás
Főbb karakterek: Monsta X (mint banda), Eric Nam, Kim WooBin, Sarah Nam, Kim JaeHyuk, Bonnie German (OC-k) és egyéb más karakterek... :)
Műfaj: barátság, szerelem, humor, némi erotika
Korhatár: 16+, egyes helyeken 18+
Egyéb figyelmeztetések:-
Leírás: Sarah Nam egy átlagosnak tűnő gimnazista lány, de mégsem az. Gazdag családba született, rokonainak nagy része idol vagy más médiabeli személy. A Yonsae éltanulója, dúsgazdag és még szép is. Ismeretségi körében rengeteg az idol és esélye van összeszűrni a levet az egyik leghíresebb csapat tagjaival...



- Hölgyeim és Uraim, tisztelt jelenlévők! Szeretném megnyitni a Yonsae Előkészítő Gimnázium és Egyetem idei szalagavatóját! (...) Köszöntésképpen fogadják szeretettel a végzős osztályok nyitótáncát!
Ott álltam az ajtó mögött a hosszú, fehér, menyasszonyi ruhában. A táncra készültem. Mellettem állt párom, Kim JaeHyuk. Természetesen nekünk volt a legszebb és legdrágább ruhánk. Mi voltunk az iskola legnépszerűbb diákjai.
Talán még nem mondtam, de Sarah Nam a nevem. A bátyám Eric Nam. Igen, idolcsaládba születtem. A szüleink milliárdosok Amerikában, mi pedig a nagybátyánknál élünk, ő pedig nem más, mint Kim WooBin. Gazdag színész.
Jómagam nem szándékozom idolnak menni, ez a Yonsae-ben nem is lehetne kivitelezhető. Pszichológus szeretnék lenni. (Írói megj.: Elcsíptem egy bejegyzést, ahol megláttam, hogy érdekel ez a pálya téged :3)
Elindult a zene. Kivonultunk és elkezdtük a táncot. Minden érzékemmel kerestem őket, de nem láttam senkit. Viszont táncolnom kellett. De nem élveztem.
Egyre csak pásztáztam a nézőteret, de hiába. Nem jöttek el... de megígérték. Megértem, hogy idolok, de... Hamarosan vége lett a táncnak. Remélem, a beszédemre még beesnek.
Az utolsó mozdulat – megfogja kezem, bepördít, derekamat fogva leejt és megcsókol, a többiek csak egymást karolva állnak. Mindenki hurrog és tapsol. Meghajolunk és eredményhirdetés közben átöltözünk.
- Ügyesek voltatok, gyerekek! Vegyétek fel a ruhát, 2 perc múlva ismét beállunk a sorba!
Mire feleszméltem, már sorban voltunk. Majdnem minden lány mellett állt egy fiú, kettőt kivéve, ők a sor végén álltak.
A tanárnőt is kettő fiú kísérte, de természetesen én és JaeHyuk álltunk elöl. Bevonultunk és megkezdődött a ceremónia~
Nagyon izgultam, még mindig nem láttam őket. Folyamatosan tördeltem a kezeimet, kezdtem leizzadni. JaeHyuk rám nézett.
- Ne izgulj, cica. El fognak jönni és a beszéded is jó lesz.
Ő volt a suli leghelyesebb csávója. Valóban nem nézett ki rosszul. Kitűnő tanuló, a diákönkormányzat elnöke és a focicsapat kapitánya, illetve az idegen nyelvi munkakört is ő vezeti. Rengeteg nyelven beszél...
Annyira elgondolkodtam, hogy meg kellett böknie – én következtem. A tapsvihar alatt kivonultam. Beálltam a mikrofon elé, még egyszer körbenéztem és kétségbeesetten belekezdtem.
- Yonsae Gimnázium, 12.A osztály! Nem hittük volna, de elérkezett ez a pillanat is: itt állunk a szalagavatónkon. Kilencedikben álmodni sem mertünk volna róla, most meg bekövetkezett!
(...)
Csak beszéltem és beszéltem, de még mindig semmi.
- ... amikor Iseul néni nem engedte, hogy hozzuk az idolokat osztálykirándulásra? Csajok, pedig mindegyikőtöknek jutott volna egy tag a Monsta X – ből.
Ahogy kimondtam a nevüket, felnéztem és megláttam, hogy ott ülnek a lelátón. Mind a heten. Rettentően boldognak éreztem magam, szerintem még el is pirultam.
- Remélem, hogy tudjátok, mi vagyunk a legjobb osztály. Az egyetemi osztály. A jövő. Bár tele vagyunk dolgozatokkal, jó az osztályközösségünk, és jobb helyre nem is kerülhettünk volna! Kívánok nektek sikeres vizsgákat, érettségit, diplomát, amit csak szeretnétek! Szeretlek titeket és ne feledjétek: „Nem az az ostoba, aki nem tud, hanem az, aki nem is akar tudni.” Köszönöm.
Tapsvihar fogadott, sokan fel is álltak, kedvenc rokonaim még fütyültek is. És közöttük volt a Monsta X is. A világ legjófejebb emberei.

A műsor végeztével jöhettek oda a vendégek átadni az ajándékaikat. Kaptam jó párat.
- Hugicáám! – jött oda Eric tágra nyílt karokkal és vont ölelésébe. – A beszéded fantasztikus volt, most is gyönyörű voltál!
Miután elengedett, WooBin is átadta az ajándékát, illetve az élettársa is megköszöntött. 
Sorban jöttek oda gratulálni a híres idolok, köztük a SHINee tagjai, az EXO CBX alegysége, GOT7 BamBam illetve JB. Köztük volt még Bigbang GD ÉS T.O.P., iKON Jinhwan és Blackpink Rosé. WooBin ismeretségi köréből megjelent Lee Minho, Kim SooHyun és Park ShinHye. Annyi mindent kaptam, hogy már nekik kellett segíteni megfogni az ajándékaimat. Mi lesz még ballagáson jézusisten...

Legutoljára, mikor már szállingózott a nép, a Monsta X jött oda hozzám. Hogy ne ismerjék meg őket *nemminthanemlettvolnateleigyisidolokkalaplaccdemindegy* szóval igen.
- Dongsaeeeeeng! – közelítettek meg. Legelőször az örök mosolybomba, Minhyuk támadott meg.
- Gyönyörű vagy, én mondtam, hogy ez a szín sokkal jobban áll neked!
Következőnek Jooheon jött oda, nála már ajándék is volt.
- Drága Sarah! Látom, Minhyukie bunkó volt és nem hozott semmit, ezért én odaadnék neked valamit, amit tudom, hogy szeretnél hihi:3 – azzal megölelt és átnyújtott egy borítékot.
- Páros belépőjegy a jövő heti Music Core-ra?! Isten vagy Jooheon!
Őt I.M követte, akinél szintén nem volt semmi, majd jött Shownu...akinél megint nem volt semmi, de még is be is szívatott... Ezt megjegyeztem neki.
A maradék három tag a hozzám legközelebb álló személyek voltak. Kihyun kezdte a sort, aki a legjobb barátnőm, Bonnie barátja volt, ők együtt adták oda ajándékukat.
- Most komolyan?! Hogy kerültek hozzátok a kedvenc külföldi édességeim?!
- Drágám, nem emlékszel, hogy nemrég tanulmányúton voltam? Európa számos országát bejártam és még otthon is voltam Amerikában. Szerinted nem hoztam volna amúgy sem magammal legalább kettőnknek?!
Rettentően megörültem, hogy így gondoltak rám. Bonnie-t néha nem lehet elhinni. Ő az, aki bármire képes a számára legfontosabb emberekért. Kihyun, én, Wonho, Hansol illetve egy otthon maradt barátunk, Katherina. De most nem az ő története a lényeg.

Utolsó előttiként legjobb fiúbarátom, Hyungwon lépett a színre.
- Drága:3 Tudom, sablonos szöveg és idolként jobbat is kitalálhatnék. De! Régóta mondogatod, hogy szeretnél egy ilyet és később akartam odaadni, de mivel kijött egy új, ezért most szeretném átadni – nyújtott át egy téglalap alakú csomagot.
- Wonie, mi ez?
- Csak nyisd ki.
Lassan bontottam fel a csomagolást, ami alatt végül egy...egy Monsta X The Clan Official Polaroid Photobook rejlett.
- Jesszusom, Hyungwon nem csesznek le, hogy elhoztál egy ilyet?! – ijedtem meg.
- Dehogyis Dongsaeng. Minden tag kapott egyet a kész változatról. És én úgy döntöttem, hogy inkább neked ajándékozom.
- Istenem, de édes vagy! – estem karjaiba és öleltem meg. Beszívtam illatát és adtam egy puszit az arcára.  – Köszönöm!

Utoljára Wonho következett. Nem voltam együtt senkivel, de tetszett nekem. És ezt ő is nagyon jól tudta. És nagyon jól játszott vele. Néha örömet okozott, néha a sírba vitt. És ezt is nagyon jól tudta.
- Jagiyah. Először is: sajnálom, hogy elkéstünk, de nem a mi akaratunkból történt. Mindössze hívott a kötelességünk. De nem szeretnék emiatt magyarázkodni. Szokatlan ajándékkal készültem neked, ami remélem, nagy meglepetést okoz.
Ekkor egy dobozt nyújtott át, egészen kicsike volt. Amiben nem mást volt, mint jegyek. 10 főre. Egy téli nyaralásra. Hawaii-ra.
- Jézusmária! Te ezt komolyan gondoltad?! És ki az a 10 fő?!
- Igen, halálosan komoly. Hát mi, az egész banda, heten. Te és Bonnie, illetve a bátyád a maradék három fő.
- A bátyám? Hogy jön ő ide?
- Saraaah, hiszen tudod, hogy Eric imád minket - kapta fel a vizet Jooheon és I.M.
- Én is szeretem őket, hugi – jelent meg hirtelen az említett is.
- Úristen. Mikor mennénk?
- Holnap – jelentették ki.
- HOGY MIKOR?!
- Jól hallottad, cica – lökte oda Changkyun.
- Ti nem vagytok normálisak – öleltem meg Hoseok-ot. Mélyen a vállába fúrtam a fejemet. Istenem! Használja az a parfümöt, amit nemrég kapott tőlem! Boróka, ciprus és pézsma. Üde, nyárias illat, de egyben férfias is. És neki nagyon jól állt. Sokáig álltunk ölelkezve mindaddig, míg a banda szingli tagjai meg nem unták a szerelmesek nyalakodását. Ja, hogy mi nem is csókolóztunk...

*MÁSNAP*
- Figyelem! Incheon Nemzetközi Repülőtér, 9:30 perc. A Hawaii-szigetek-re tartó Boeing 737-es AmericanLine járat fél óra múlva indul. Kérem az utasokat a becsekkoláshoz a 4-es kapuhoz fáradjanak! A járathoz a 16-os kapu vezet.
 A bejelentkezési pultnál voltunk, de egy problémánk volt. Nem intéztünk magángépet. Ezt meg kell érdeklődni, Shownu el is ment intézkedni.
- Te. Tudnak róla, hogy leléptetek?
- Nem – válaszolt nyugodtan Wonho.
- Mi az, hogy nem?! Csodálkoztok, hogy nincs magángép?! Ezt hogyan intézitek el?!
- Shhh, jagiyah. Mindenre képesek vagyunk, ha szeretik az idolokat.
Mivel Shownu nem boldogult, ezért Hoseok lépett színre.  Én pedig csak tátott szájjal figyeltem, ahogy lefoglalja magunknak azt a járatot. Csak meg kellett mondania, hogy idol, személyigazolvány mutatása, szerződésüké (hogy az miért van náluk azt nem tudom), egy kis sexy-time, olyan tipikus Wonho stílusban. Egyből levette a lábáról a recepciós csajt, aki elintézett mindent. Csak Wonho hangja is kellett hozzá.
- Figyelem! A fél óra múlva a Hawaii-szigetekre tartó Boeing 737-es AmericanLine járat magánosítás miatt törölve! Az ekkor induló gépre kizárólag külön belépőkártyával rendelkezők szállhatnak fel. Beszállás a 16-os kapunál!
A következő járat Hawaii-ra 2 óra múlva indul a 23-as kaputól. Köszönöm megértésüket!

- Na? Ennyit tesz a profizmus – jött vissza száját nyaldosva.
- Te egoista barom! – ütöttem vállon.
- Ezért még kapsz, Jagiyah:D
- Na, induljatok meg, amíg aztán oda sem érünk! – utasított minket a bátyám.
Az asszisztensek mindenkinek kiosztották a belépőket, de persze majdnem elájultak a látványoktól. De legalább megindultunk Hawaii felé.

Következő bejelentkezésemkor már a repülőgépen ültünk és Japán felett haladtunk el. Egyébként kicsit sem voltak idegesek az utasok, amikor megtudták, hogy egy járatot lefoglaltunk... így jártak.
Egyébként magángépet is küldtek nekünk, amin 1+ osztály volt, komolyan. Minden tiszta luxus volt, aztán kiderült, hogy ideszervezték a cég magángépét és a rendes járat is ugyanakkor indult el. Szerintem még most is minket szidnak azok az emberek.
Egyébként jól elvoltunk. Eric és Kihyun adták az alaphangot egy ki zenével, Bonnie a karjaiban feküdt. Changkyun és Jooheon folyamatosan hülyéskedett, később Minhyuk is csatlakozott. Shownu ügyeket intézett, HyungWonho pedig bealudt. Mellettem ültek, de én voltam középen. Két oldalról dőltek rám. Anyám. Nem tudtam, hogy most menjek vagy maradjak.
- Figyelem! Kérem utasainkat, hogy kapcsolják be biztonsági öveiket, hamarosan leszállás következik!
Felébresztettem mindenkit, elfoglaltuk a helyünket és vártuk a megérkezést.
- Voltál már itt? – kérdezték tőlem.
- Egyszer igen. Elvégre Amerika része. Mikor kicsik voltunk Eric-kel, eljöttünk ide nyaralni, de nem sok mindenre emlékszem.
Közben földet értünk és befutott a repülőgép~ Mikor kiléptem az ajtón és földre léptem, egyből körbenéztem. Csodálatos. Gyönyörű szép kék színű ég, mindenhol pálmafák, körben pedig a vulkánok vonulatai magaslanak. És nagyon meleg van.
- A csomagjaitokat bent a futószalagon vehetitek át egy ellenőrzést követően. Jó szórakozást kívánunk!
Miután ez megtörtént, megvártuk egymást az aulában. Kicsivel később megindultunk.
- Van valami tervünk? – kérdezte Minhyuk. – Jézusom, de meleg van.
- Nem tudom még. Wonho? – szólalt fel a leader.
- Először is keressük meg a Hawaii Noho hotelt. Jelentkezzünk be, pakoljunk le, aztán meglátjuk.
Míg kipakoltunk, utána is néztünk Hawaii látnivalóinak és választottunk is párat, összesen hetet, mert valami egész napos program.
Estefele pedig össze is állítottuk, hogy mikor hova megyünk. Holnap például az ’Iloani Palace – t nézzük meg, ami Shownu választása.

- Isteni volt a vacsora, nem? – kérdezte a bátyám.
- Igeen, de kimerültem – nyögött fel Wonho.
- Mind azok vagyunk. Menjünk aludni~
Két perc múlva mindenki az ágyat nyomta.

*KEDD*
Ma fürdeni megyünk, mégpedig egy vízi kalandparkba, ahol méteres csúszdák vannak, és biztosan nem csúszok le egyedül.
Miután átöltöztünk, elállt a fiúk szava. Egyedül Eric maradt ugyanolyan, mint előtte:D
- Ne...nem láttunk titeket eddig még...így – mutatott felénk Kihyun. – Bombanő vagy, Bonnie – azzal rátapadt a csajra és el is vitte.
Wonho száját nyaldosva odajött hozzám, majd derekamat megérintve így szólt:
- Túl szexi vagy, cica. Na gyere.

Nagyon élveztem ezt a napot. Leküzdtem a tériszonyomat és hatalmasakat visítottunk a programon. Rengeteget fürödtünk és ettünk, már csak hazajutni kéne.
Wonhoval mosdóba indultunk, amikor hangokat hallottunk és szinte egyszerre mondtuk ki, hogy:
- Ez Kihyun és Bonnie...
- Hallod, ezek egy percet sem bírnak ki szex nélkül – szólt oda.
- Hogyan ne. Bonnie szexmániás...
- Ahogy Kihyun is...
- Egymásra találtak – nyitott ajtót.

Belenéztem a tükörbe. És elmosolyodtam. Talán meg lennék magammal elégedve? Vagy csak azért vigyorodtam el, mert Wonho átkarolt? Nem tudom. Mindenesetre nagyon jó érzés volt, egyből feltüzelt. Megfordított és felültetett a pultra.
- Jagiyah. Játsszunk?
- Ugyan mit?
- Hát ezt.
Ahogy ezt kimondta, egyből ajkaimra tapadt. Nem durván, nagyon finoman csókolta őket. Szája puhasága elindított bennem egy lavinát. Egyre hevesebbé váltunk, nyelve táncra hívta enyémet. Elért melleimhez, azokat szorongatta, mire felsóhajtottam. Akarva – akaratlanul hasára tévedt a kezem. Végighúztam ujjaimat minden egyes kockáján. Tetszett neki. Férfiasságát markoltam, ő pedig bikinifelsőmet kötözte ki, mire felfigyeltem valamire.
* - Idefigyelj, ő túl álszent, nem akarom, hogy bántsa. Nálam jobb helyen lenne.
- Nem tudsz mit tenni abban az esetben, hogyha belé szerelmes és nem beléd.
- De még megmenthetem attól, hogy örökre szenvedjen... *

A beszélgetés valószínűleg Hyungwon és Minhyuk között játszódott le. Nem tudom kiről lehetett szó, de inkább abbahagytuk most ezt az egészet.
A hangulat is olyan feszült volt. Mindenki idegeskedett, és én nem tudtam, miről van szó... nem is mondták el. De Bonnie sem sejtett semmit. Viszont megijedt, hátha róla beszéltek. De nem hinném... nem olyannak ismertem meg Kihyunt, hogy bántani merje a szerelmét. Akkor biztosan csalódnék mindenkiben...

*VASÁRNAP*
A hetünk és egyben az utazásunk végére érkeztünk. Rengeteg gyönyörű szép helyen jártunk. Állatkerttől elkezdve a delfinshow-n át az Art Museumig mindent megnéztünk. Hawaii egyszerűen gyönyörű. Rengeteg képet csináltunk, VLive-ot is tartottunk. Lovagoltunk, kempingeztünk, fürödtünk, minden jót megtettünk! A hangulat is feloldódott, szerdára minden srác idegessége elmúlt és felszabadultan tudtuk élvezni a nyaralásunkat.
Jelenleg utolsó helyszínünkre tartunk, ami a Sunset Beach. Bonnie kedvenc helye. Kiskorában rengeteget volt itt a szüleivel, nászútra is ide szeretne jönni. Reméli, hogy Kihyun lesz a férje. Én is ajánlom, vagy megbánja azt a napot, amikor megtalálom:3
Ez Hawaii egyik legnépesebb szabad strandja. Nappal. De éjjel csodálatos. Innen nézni a naplementét egyszerűen felemelő érzés.
  Mikor odaértünk, egyből belevetettük magunkat a vízbe, ami egészen meleg volt. És kiélveztük a pillanatot. Itt amúgy senki nem ismer minket, vagy mi? Szinte senki nem jött oda autogramot kérni. Vagy az itteni lakosok szeretnek feltűnésmentesen élni? Sasaengok....

Vacsora után még kiültünk egy kicsit, szembe a tengerrel. Ekkor már kezdett lemenni a Nap.
- Hihetetlen volt ez a hét, srácok. Én nagyon jól érzem itt magam – jelentette ki Shownu.
- Így igaz – helyeselt Minyhukie. – Csak ne lenne ilyen meleg.
- Te meg ne lennél ilyen kényes – szólt be Changkyun.
- Jólvan ám. Most elkaplak.
Ezek ketten elkezdtek kergetőzni.
- Bonnie drágám.
- Igen édesem?
- Tudtad, hogy nincs is jobb egy tengerparti szexnél? – nézett rá perverzen.
- Nem tudtam. De bebizonyíthatnád:3
Mondanom sem kellett volna, hogy egyből kerestek valami nyugisabb helyet és elmentek szeretkezni. Még 4 fővel kevesebben maradtunk...
- Te. Nincs valami bár itt? Inni akarok – nyögte ki Jooheon.
 - De azt hiszem van. Gyere, szerintem emlékszem, merre – vitte el a bátyám, csatlakozott hozzájuk a leader is. Közben visszatértek a kergetőzők is.
- Többiek?
- Elmentek inni.
- Oh, énis akarok olyat!! – szaladt utánuk I.M.
- De hülye vagy fiam -.- Hyungwon? Te mit csinálsz?
- Nem jöttök velünk sétálni? – kérdeztem.
- Nincs sok kedvem. Inkább beszélek egy kicsit Minyhukkal.
- Öhm okés. Legalább megjegyzitek a helyet.

- Gondolom nem mindenki kap szalagavatóra nyaralást, igaz? – mosolyodott el Wonho.
- Hát ez így van. Igaz, a Yonsae-be sem mehet akárki, de nem mindenki ilyen humoros mint én, vagy akár Bonnie. A mi osztályunk veszi a legkomolyabban az egészet. Vagy talán a B osztály, mert ők egész nap kísérleteznek. A C, az idegennyelvi, Ők alig vannak otthon az országban. D, művészetek. Folyamatosan írnak és rajzolnak. És hát az E osztály... az alulmaradottak, de olyan mindenhol van.
- Értem...
Nem sokkal később azt vettem észre, hogy valaki matat a kezeimnél. Wonho keze volt az. Megfogta az enyémet és ujjait enyéimre kulcsolta.
- Baj? – nézett oda.
- Ja, nem, dehogyis – eszméltem fel.
 Jézusom. Nem fogtam fel, de. Kézenfogva sétáltam. Vele. A Sunset Beach partjainál a naplementében. Mit meg nem adna ezért bármelyik Monbebe...
Hirtelen megálltunk, és a férfiú elém állt.
- Sarah. Mondanom kell valamit...
- Igen?:O
- Nem is tudom, hol kezdjem, de gyors szeretnék lenni. Nem hittem volna, hogy ennyire jóban leszek egy fannal, akármennyire is idol a tesód. Meseszép vagy, hihetetlenül aranyos, kedves, gondoskodó lány vagy. És ez nekem bejön. Tetszel, Sarah, szerelmes vagyok beléd. Mikor... Minhyuk és Wonie veszekedett, akkor igazából rólam volt szó. És Hyungwonról. Amikor Hyungwonho ugyanabba a lányba szerelmes, mi?! Vicci. Na de tényleg. Mit tehetek annak érdekében, hogy te is szeretni tudj engem?
Én teljesen lefagytam. Végre teljesült a kívánságom, vallomást hallottam tőle. De nem mertem megszólalni. Pedig nagyon is úgy éreztem, mint ő ....
- Wonho... – simítottam meg arcát. – Tudod, nagyon is így érzek, mint te és végre bevallottad magadnak is, annak ellenére, hogy tudtál mindenről. Én is szerelmes vagyok beléd, halálosan. De nem tiltják meg?
- Nem. Ha rajtam múlik, akkor nem.
Azzal egyből ajkaimra tapadt, kezeit fenekemen pihentette, én nyaka köré tekertem. Hevesen csókolóztunk és mire észbe kaptam, addigra már vetkőztettük egymást. A homokban feküdtem. Szépen lassan fedezte fel domborulataimat és mélységeimet, amit persze rettentően élveztem. Volt, hogy kölcsönösen elégítettük ki egymást, de megint égett bennem az a tűz, mint ami pár napja. Kívántam. Ahogy ő is engem.
Elővadászott egy gumit, felhúzta magára, majd szépen belém helyezte méretes férfiasságát. Szinte a létező összes pózban kipróbáltuk. Éppen rajta ültem, mikor így szólt:
- Téged akarlak.
- Micsoda? – lihegtem.
Téged akarlak, Sarah. Csak is téged, senki mást.
Szavaira egyre csak nőtt a pumpa, amivel a csúcsra juttatott.
És így történt meg az, hogy lefeküdtem vele. Shin Hoseok-kal.
- Akkor most együtt vagyunk, cica?
- Szeretnéd?
- Mindennél jobban.
- Akkor igen :3
Ölelésébe vont, bár anyaszült meztelenek voltunk.
Szeretlek, Sarah. Mint még soha senki mást. És ígérem, soha nem hagylak el.
- Én is szeretlek, Wonho.

A hazafele úton érdekes történeteket hallottam. Bonnie elvileg terhes lett, de persze Kihyun az apa. Jooheon és I.M atom részegre itta magát, meg is látszik rajtuk. Mi pedig összejöttünk és végre megértettem, mit érez a barátnőm:D
Hivatalossá még nem akartuk hozni, de ahogy hazaértünk~
- MÉGIS MIT KÉPZELTEK MAGATOKRÓL, HOGY LELÉPTEK EGY HÉTRE? MÉGHOZZÁ HAWAII-RA. TI EZT HOGY GONDOLTÁTOK? ENNEK MÉG LESZ BÖJTJE.
Az idegbeteg menedzser fogadott minket. és ezután jöhetnek a cikkek, felfedések~ és hamarosan kikerül a Fighter MV is az albummal együtt.

A tanulság: ha jót akartok magatoknak, menedzser nélkül menjetek nyaralni, ha ti is idollal lennétek:D.

2 megjegyzés:

  1. Jajj, hát nagyon szépen köszönöm *-* Imádtam minden sorát^_^ ��Nem tudom, hogy valaha fogja-e ezt látni a szerző, de lenne egy kérdésem: ismersz? :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj, örülök, hogy tetszett��
      Személyesen nem ismerlek, de Wattpad-on olvasom az írásaidat :3

      Törlés