Kiemelt bejegyzés

Köszönöm még egyszer!^^

Szervusztok, angyalkák és olvasók! Bocsi, hogy eddig húzódott minden, és a kis kavarodásért így a vége felé. Főleg azoktól, akiknek az ajá...

2016. nov. 26.

Ki mit szeret?

Kis statisztika, avagy kigyűjtöttem némi infót a kívánságokból, hogy mit szerettek.^^
Tekintsük ezt egy teaser-nek az első adventi hétvége alkalmából.~
Lehet spekulálni, hogy vajon milyen ficeket fogunk majd olvasni.~
Jaj de gonosz vagyok most, egy ilyen teaser-rel... Sőt, lehet tartogatnom kéne még... :P
Azt hiszem, lesz néhány meglepetés!

Páros szerint
romantika nélkül: 1
csak hetero: 10
csak yaoi/yuri: 30
"mindenevők": 14

Csapat szerint
EXO: 34
BTS: 30
GOT7, Monsta X: 14 (most örül a lelkem <3)
VIXX: 12
BigBang, iKON: 8
SHINee: 7
B.A.P, History, Nu'est: 6
Seventeen: 5
Blackpink: 4 (az elsőként felbukkanó lánycsapat)
FT Island, NCT, Astro, KNK, Block B, BTOB, Winner és MAMAMOO: 3
TVXQ, BEAST, ToppDogg, Infinite, U-KISS és Nine Muses: 2
DAY6, Madtown, Xia, Teen Top, Super Junior, Drug Restaurant, CN Blue, Akdong Musician, Lee Hi, TWICE, APink, Red Velvet, Spica, Secret: 1
Gondolom, az EXO-n és BTS-en senki nem lepődik meg, és olyan nagyon a GOT7-ön sem. A Monsta X-nek viszont nagyon örülök^^ Bár valószínűleg az, hogy az egyik MX fanfic csoportból indult a szervezés, és az egyik magyar MX-es FB oldal segített reklámozni, dobott a Monbebék számán. Egy másik kellemes meglepetés a History. Valamiért azt hittem, ők majdhogynem ismeretlenek a magyar fandomban. Örülök, hogy nem.^^ Az Inspirit-ek hiánya miatt viszont kicsit csalódott vagyok. Ne mondjátok, hogy az Infinite máris kiöregedett! T.T

Műfaj szerint
(ezt a kérdést 5-en ugrották, tehát 50 válaszhoz képest vannak a százalékok)
Romantika: 40 (80%)
Erotika: 32 (64%)
Humor: 24 (48%)
Dráma, Fluff: 21 (42%)
Barátság, Életkép: 16 (32%)
Alternatív univerzum: 13 (26%)
Akció, Horror&thriller, Angst&H/C: 9 (18%)
Egyéb: Fantasy: 2 (4%), Krimi: 1 (2%)

Maximális korhatár
18+: 40
16+: 9
12+: 1
korhatár nélkül: 5

A válaszok nyomán felmerült bennem, hogy esetleg nem voltam elég egyértelmű néhol.^^" Szóval pontosítanék kicsit. Csak hogy ha legközelebb találkoztok ilyen kifejezésekkel, tudjátok, miről van szó.~
- Korhatár nélküli alatt azt értettem (volna), ami gyakorlatilag "gyerekbarát", a "mit bánom én" opciónak a 18+-at szántam. Maximális korhatárról van szó, amitől az adott fic, és saját komfortzónája szerint lefelé eltérhet az angyalkád. Ha beírod hogy 18+, az nem feltétlen jelenti hogy erotikus tartalom lesz a ficben - ez biztatás annak aki nem szeretne erotikus tartalmat olvasni és ezért nem merta beírni, és figyelmeztetés annak, aki számít rá hogy kap, mert az író döntésétől függően lehet, hogy igen, és lehet, hogy nem. Sőt, egy grafikusabb horrorflm is lehet 18+.
- Az "alternatív univerzum" pedig nem valami misztikum, hanem csak valamit megváltoztatsz a valósághoz képest. Én úgy tudtam, ebbe beletartoznak az olyan apróságok is, ha átlagembert csinálsz az idol főszereplőidből.^^ (Persze a nagy változtatások is, mint pl. a fantasy, sci-fi, vagy az angol fandomban ismert A/B/O és soulmate AU-k.) Vagy valaki javítson ki, a magyar fandomban csak az ilyen nagyobb változtatásokat hívjuk AU-nak?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése